Hiranur2010 Babyluna iki tane düz mor tutulu var bence onlar bende 1 yas doğum günü için bunlara bakıp çok benzerini giydirmistim🥰
Alse35 Babyluna maşallah hepsi birbirinden güzel 1. Foto da 1 veya sondan 2. foto a da ise 5 çok güzel aslında çoğu çok güzel 😍 hangi siteden baktınız sakıncası yoksa paylaşır mısınız 😇
Gari_de_Gari Babyluna Heh şimdi oldu ilk attığında karınca yazısı gibi bişey vardı yanlış anlama.İlk foto daki yada lilalardan birisi.Ben mor tarzı çok seviyorum ❤️
Naciye07 Babyluna ayyyy hepsi de o kadar güzel ki insan kız çocuğuna özeniyor 😍😍😍 ama bana kalırsa ikinci resimlerdeki işlemeli olanlar 1.pembe 5.lila bide baş harfi yazan sonuncuda çok güzel ayyyy hepsi de harika 🤭🤭😁😁
Babyluna Naciye07 ay ben de öyleyim herkes bana kızdı sordugum için burdaki arkadaşlara sorayım dedim galiba çok sordum teyzemlere fln annem hasta yoksa onunla istişare ederdik🥰🤲🏻
Naciye07 Babyluna dediğim gibi işlemeli olanlar özellikle 5. Lila ve baş harfi yazan daha uygun geldi bana . Yoksa cidden hepsi de çok güzel çekim falan yaptıracaksanız sonuncu pasta patlatmada çok güzel olur 😍😍😍
Naciye07 Babyluna yok ikinci 5. Ve okun altindaki baş harfli olan üstlerinde dondurma donut falan gibi işlemeler var ya daha uygun sanki ve çok ciciler