Merhaba. Size danışmak istediğim konular var tecrübesi olup yardım etmek isteyen olursa gerçekten çok sevinirim buna ihtiyacım var saat 03.51 tak egri yazıyorum.
Oğlum tam 2 yaşında şu yaşına kadar uykusunu hiç düzene koyamadık gece kalkmaları devam ediyor önceden emiyordu kalkıyordu ama şimdi emmiyor kestim kalkmasın diye bu sefer açlıktan kalktığını hissettim karnından sesler geliyordu gece mama almaya karar verdim aldım ben o kadar çok mama içirmeye çalıştım ki anlatamam hiç içmemişti tuttu şuan kendi isteğiyle mama içiyor ve gece 1 kez de olsa kalkıyor.
Akşam saat 9. Da uyutup sabah 6 da 7 de kalkmasını istiyorum bi ara bunu tuttuk ama çok sürmedi sabah kalıyordu sonra tekrar 9 da uyutuyordum 12 de kalkıyordu akşama kadar uyutmuyordum bu düzen gerçekten iyiydi. Ama gece kalkmaları kesilmiyor asla şuan tam 1 saattir ayağımda sallıyorum inanın tükendim yaşıtları ve ondan daha küçükleri asla böyle zorluk çektirmiyor ve çok güzel düzenleri var.
Gece kalkmaması için ve uzun uyuması için ne yapabilirim lütfen tecrübesi olanlar bana fikir versin gerçekten ihtiyacım var.