Kızlar merhaba, bebeğim düzenli olarak kaka yapıyordu hatta herbezden ufak ufak kaka alıyordum fakat 4 gündür kaka yapmıyor. İki gündür sürüntü şeklinde var popo çevresi de ıslak kabızlık nasıl oluyor bilmiyorum ama sadece anne sütü alıyor. 2 gün zeytinyağı verdim 1 er çay kaşığı. Genel durumunda hiç bir değişiklik yok sıkıntı şişkinlik falan hatta cok güzel gaz çıkarıyor. Yani ne oluyor bu normal mi internette 10 gün falan diyor neden olur ?buyume atağı ile ilgisi var mı ? Yaşayanlar bilgisi olanlar yardımcı olabilir misiniz?:(