yuhumgeliy Naciyeylmz 1 ay olacak sağlık ocağına kan vereli sonuçları da bşr türlü almaya gidemedim e nabıza da işlenmemiş kaldı öyle 🥲
serebro Naciyeylmz doktor sisteme işlemedigi sürece düşmüyor. Önce doktordan gidip almak lazım sonra sisteme düşünüyor.
Zeyha Naciyeylmz Sistemde eski soyadınız ile kayıt varsa ve bazen direk ezbere o soyadlı olan tc’yi seçiyorlar aynı şeyi yaşadım ve gidip sordum doktor kendi bile sistemde bulamadı meğerse kızlık soyadım ile girilmiş bu yüzden e nabıza düşmemiş 😅
Zeynep_alya24 Mira- düşüyor ama doktorun sisteme girmesi gerek orda kan verirken hemşire demişti doktorunuz sisteme yüklerse görürsünüz diye