Umutduha
Canım benim önerim 2 saatte bir vermeniz veya en azındam 1,5 saat oda 2. ayı dolmuş sık emerse gaz yapar hazımsızlık olur ondan diyorum. Belki bebeğiniz iri olacaktir.
Kilo alımı düşer deniyor hep benim bebeğimde öyle bir şey olmadı. Ailede bu yapıdaysa bebeğinizde size çekmiştir.