Aynı durum bana da çok oluyor.. Evde sizden başka birileri var mı ? Sakin kalmaya çalışın lütfen biliyorum çok ama çok zor sizi çok iyi anlıyorum fakat derdini anlatamıyor ağlayarak bişeyleri belli etmeye çalışıyor uyumak istemiyorsa uyutmayın elbet uykusu gelecek sakince alın salona geçin biraz oyun oynayın oyalayacak bişeyler bulun vakit geçsin yada sizden başka birisi varsa ona bırakın biraz cama balkona çıkın hava alın