İyi geceler kızlar 4 ay 8 günlük bebeğim birden ağlayarak uyandı bir türlü sakinleştireceksin kucağımda gezdirince biraz sakinleşti sustu oturunca. Tekrar ağlamaya başladı bir den böyle olması beni korkuttu emzirmeye çalıştım ama ağlaması daha çok şiddetlendi mama verdim içmedi kucağımda gezdirerek zor da olsa içirdim biraz neden böyle bir krize girmiştir ilk kez oluyor