pieceoflife doğru canım ama zaten çok uzun süreli bekletmiyorum yeri geliyo gün içerdnde bi çorba bide ara öğün olarak meyveyle verdiğim oluyor bi hafta olunca kalanını kendmiz tüketiyoruz burda demk istediğim tek kullanımlık ona özel yaptığımı söylmek içindi