Happyyavrum Hep sağa sola yan yatıyor yan yatarken devriliyor yüz üstü oluyor ve böylelikle gece boyu derin uykuya dalamıyor 1 saatte uyanıyor 10 aylık napcam ben böyle
pieceoflife Happyyavrum yapacak birşey yok. Zamanla geçmesini bekleyeceksiniz. Bir sıkıntısı yoksa. Oda ısısı, vücut ısısı gibi.
annediyebiri Happyyavrum bebeğim böyleydi hamak çare oldu 1 yaşına kadar çünkü 5 aylıkken dönmeye başlamıştı. Kendini uyandırıyor dönerek Allah kolaylık versin çok zor yarım saatte uyanıyordum ben
Nursena0606 Happyyavrum yan yatırıp karnı ile bacak arasına küçük yastık koyuyorum. Kendi yastığı minicik. Hareket etmesini engelliyor.
Ezo44 Happyyavrum benim oğlum önce böyle değildi yönünü falan değişirdi de şimdi yatağın içinde dönüyor uykusunda öyle olunca da uyanıyor ağlıyor
annediyebiri Happyyavrum hamak beşik canım sallanan var ya onu almıştık bebekken beşikte dönmekten uyuyamıyordu hamağa geçirdim dönemiyor pek onda
Happyyavrum Nursena0606 Melekce Ekvatoral yastık olayını deneyeyim bakalım her saat uyanmaya devamkee ne geceydi be 😅
Ekvatoral Happyyavrum ahanda benim bebe. Eşim doğduğunda kundk yaptırmamıştı hiç ondan diyor. Ben yanlarında aykklarının oraya felan yastık koyuyorum ysstığı istiyor ya üstüne geçiyor
Nrokc Happyyavrum bi zaman sonra yastığı ittiriyor yada üstüne çıkıp dönüyor yani çare değil 😁 Benimkide öyle güzel uyuyo ama dönünce zırlıyo ayağımda şuan. Hamak beşik gerçekten kurtarıcı olabilir deneyeyim 6 buçuk aylığız yastık mastık kesmiyor
Mrvsen Happyyavrum bizde dönüyoruz sürekli beşik küçük ona rağmen. Baby nesti tekrar çıkardım o biraz çare oldu
Nrokc Nursena0606 vallahi beşiği gayet küçük bide örgü korumalığı var iyice küçülüyo ama dönmeyi başarıyor aşırı aşırı hareketli kızım 💁🏼♀️ Yastığın üstünden dönmeleri bazen kendi yatağıma yatırdığımda yapıyor 🤦🏼♀️
Nursena0606 Nrokc o bizde de oluyor ama ben yan yatırıp dediğim gibi yastık koyuyorum. O zaman sorun yaşamadım.