Merhaba sevgili anneler.
11 aylik bebegim emekliyor bi yerlerden tutunarak veya elinden tutuguuzda yuruyor fakat desteksiz oturmuyo.Kendi kendine oynarken kurbaga oturusu seklinde saatlerce oturuyo lakin normal bicimde oturunca geriye devriliyo.Dr nöroloji ye sevketti ciddi bi sıkıntısı olmasindan endiseliyim bu durumu yasayip atlatanlar varmı.Desteginize ihtiyacım var