Lilav21 Merhaba güzel anneler, Kızım 19 aylık 4 haftalık hamileyim beni neler bekliyor aşırı korkuyorum 😢 İyi ve kötü yönleri neler sizce ? Ertes72 kullandım ona rağmen hamileyim 😢
prensesannesi_34 Lilav21 bende hamilym cnm kızım 13 aylık ve 3 aylık hamileym hiç korkma vardır bir hayır
reynwoman Lilav21 öncelikle hayırlı olsun Rabbim bir kolayını verir mutlaka size öyle düşünün kötü düşünmeyin beraberce büyür giderler bundan bir kaç sene sonra ikisi de büyümüş oyun oynuyor olurlar öyle düşünün 🥰 birde özel olacak ama hapı kullanırken içeri boşalma oluyor muydu ondan mı hamile kaldınız acaba yoksa bu korunma yöntemlerinin yüzde yüz koruması yok sanırım 🤦🏼♀️
2papatya Lilav21 kötü düşünün diye demiyorum ama ikiz kızlarım var şuan 22 aylıklar ve aşırı zor bi dönemden geçiyoruz 2 yaş sendromu 😓
Lilav21 prensesannesi_34 öyle teselli ediyorum kendimi Allah yardımcımız olsun sağlıkla gelsin bebişlerimiz 🌺
Lilav21 Bety çok teşekkür ederim 🌺 kızım çok huysuz yemek yemez uykusuzu düzensiz o beni korkutuyor sanırım ☺️
Bety Lilav21 şuan 2 yaş sendromundadır zamanla düzelir doğana kadar uyku düzeni oluşturabilirsin aslında
Lilav21 reynwoman güzel dileklerin için çok teşekkür ederim 🥰 Evet içime boşaldı sonraki gün habı aldım hemen sabahında ama korumadı evet maalesef tek bir yöntemle korunmak yetmiyormuş 🥺
reynwoman Lilav21 ayyy hadi yaa bunu duymam iyi oldu o zaman eşime tuğla beton örem güven olmuyo bu erkeklere cünkü 😂 bizde prezervatifle korunuyoruz da onda bile prezervatif var diye güvenip boşalma sakın diyorum valla nolur nolmaz
Mrvln25 Lilav21Allah yardımcınız olsun inşallah sıkmayın canınızı nasibi varmıs demekki miniğin ☺️☺️ Bir de şey aynı zamanda doğum kontrol hapı da mı kullaniyordunuz yani 🤔😱 yoksa sadece geri çekilme olup ilişkiden sonra mi ertesi gün hapı almıştınız?
reynwoman Lilav21 olsun canınızı sıkmayın vardır rabbimin bir bildiği ve asla pişmanlık duymayın ben dört ay önce korunma iğnesi olduğum halde hamile kalmıştım ve yine güya geri çekilme ilede korunuyordu eşim imkanı yok vs hamile olamazsın dedi eşim çok emindi kendinden ama doktora gittik hamileydim öğrenince çok çok üzüldüm kızım o zaman 16 aylıktı nasıl yapıcam bakamam yapamam edemem diyip çok söylendim iki hafta sonra düşük yaptım kürtaj oldum Allah nasip etmedi belki de çok söylendiğim için düştü bebeğim ne bileyim içime bir yara oldu o yüzden pişmanlık duymayın demek istedim size
Lilav21 reynwoman o kadar güzel yazmışsınız ki kötü düşünceler gitti kafamdan 🥰 Şükretmeyi bilmek lazım her zaman isyan ediyoruz hayırlısını istemiyoruz hiç, Rabbim istediğiniz zaman sizede nasip eder inşallah 🙏🥰
Lilav21 Mrvln25 teşekkür ederim 🌺 1 aylık iğne yapmıştım aynı zamanda geri çekilmeyle kornuyorduk iğneyi yapalı 40 gün geçmişti , sonraki gün habı aldım ama fayda etmemiş 😞