Tuceeee yok üşümez kıyafetle giyilmez zaten ama bizimkisi kalın uyku tulumu lc waikikiden almıştım çok iyi sıcak tutuyor bütün kışı onunla geçirdik hatta uyku tulumu almadan önce sürekli hasta olurdu çünkü uyurken fark etmiyordum ben üstünü açtığını üşütüyordu ama tulumla beraber geçti şükür bu uyku tulumlarının dereceleri var bizimkisi 2.5 tog derece o yüzden sıfır kol zıbınla giydiriyorum baya kalın yani