Busra2326 Kızlar bebeğim 4.5 aylık bu aralar 6 kez kaka yapıyorsa 2 tanesi yeşil oluyor daha önce olmazdı hiç bu hafta böyle neden acaba? Grip şuan ondan mı yoksa alerjisi var bu aralar alerjisini tetikleyecek şeyler yedim ondan mı doktora gitmelimiyimmm🙄☹️
Ss1aa Busra2326 benim çocuğum da öyleydi tam 1 ay yeşil yaptı sürekli . Doktora götürdüm ateşi ve huzursuzluğu olmadığı sürece sıkıntı yok dedi . Kakanın rengine çok takılma dedi . Eğer herhangi bir şikayeti yoksa gitme . İçim rahat etsin diyorsan gidebilirsin .
a010101 Busra2326 siz yeşil sebze vs tüketysnz ondan olur yada üşütmüş tür çok önemli değil arada oluyor bizimde
Elifacetss Busra2326 korkma Cnm kızım büyük 18 aylık ve ıspanak falan yediği zaman hala yeşil yapıyor