Ulkuakgul Haziranda işe başlamam gerekiyor haftanın 5 günü ve yarım gün sabah 10 öğleden sonra 14:30 da çıkıcam ve bebeğim şuan 5 aylık şimdiden kara kara düşünüyorum ve mama - emzik - biberon almıyor sadece meme nasıl olucak bilmiyorum ve kayınvalidem bakıcak altlı üstlü oturuyoruz çalışmak zorundayım borcumuz var ve onun için ve ne yaptıysam içimi rahatlatamıyorum 😥😥😥😥
Frezya Ulkuakgul kaşik biberonlar var galiba kullanmadim ama denenebilir mi sizin icin. Sutunuzu sagip biraksaniz. Is saatiniz cok uzun degilmjs en azindan kendinizi uzmeyin zamani gelicne elbet cozumu bulunur daha 1 ayiniz var .ben ise baslayinca ne olacak diye ben de kara kara dusunuyorum bebeginden ayrilmak hicbir anne istemez
AsyaninAnnesiiii Biberon alirtirmaya çalışın, siz gelene kadar kasikla besleyebilir heralde bi tek. Allahtan saatler uzun degil ama normale dönünce beslenmesi sorun olabilir. Izninizi uzatma şansınız yok mu ? Allah yardimciniz olsun
Frezya Ulkuakgul şu an calismiyorum 5 6 ay kadar once iznimi iptal ettirmeyi dusunduk o zamanlar ayni kaygıları 2 ay yasadim ☹