_tospikannesi Uyuyunca daha da arttı öksürüğü ve bi ara öksürürken kustu 1 saattir ayagımda sallıyorum hala gıcığı geçmedi ne yapabilirim sanki ayagımdan indirsem yıne kusacak dereceye gelecek gibi (2 gündür antibiyotik , hava ve alerji surubu da kullanıyorız ☹️)
Krmbraaa _tospikannesi aynısı biZde de var suan öksürük krizine girdi kusacak gibi sürekli uyumasını bekliyorum yatmak için bende şurda beklim
Nurtalib _tospikannesi benimkilerde de var öksürük bi dondurma yedik bir haftadir hastalik cekiyoruz bugünde öksürük basladi ılık su verdim baya sicaga yakindi biraz rahatlatti ama birazdan baslarlar yine öksürmeye
AyseAlyamm _tospikannesi canım geçmiş olsun . Bizde aynı durumdayız alerjik çocuklarda bu aylarda patlıyor bu hastalık . 1-2 güne anca fayda eder canım . Kaç yaşında bebeğin ?
21zeynep72 Benim de 10 gündür öyle boğulacak gibi oluyor doktor bronşit olmuş dedi evde buhar veridm 2 haftadır antibiyotik halen geçmedi yarında randevusu var hastaneye götürecem