Saresi bebegimveben2901 görümcemin oğlu öyleydi.kan değerlerine bakıldı, Nöroloji, kardiyoloji gördü en son psikolojik dediler. Daha ilerlemeden mutlaka doktora götürün
ikiprensesannesiiiii bebegimveben2901 ilk kızım doğduğunda öyleydi doktor ayaklarına bak eğer ayakları morarıyorsa Allah korusun kalbinde sıkıntı vardır demişti. Ben hiç ağlamasına müsade etmiyordum. Sonra kalbe götürdüm bende gebelik şekeri olduğu için götürmemi söylediler. Doktor baktı sen hiç ağlatmıyor musun bu çocuğu biraz ağlat ciğerleri açılsın dedi. Sonra bıraktım daha da. 2.5 yaşında şuan çok nadir nefesini kesercesine ağlıyor paniklemiyorum artık toparlıyor kendini zaten
bebegimveben2901 ikiprensesannesiiiii kızımın da adi sena ♥️ ben beynine zarar vermesin den korktum bi anda nefes kesiliyor
Cnskzyumt gayet normal çünkü benim oğlum doğduğundan ber aynı şekil, yok kalbi deliktir dediler yok epilepsidir dediler ama her gittiğimiz doktor şükürler olsun bebeğin çok sağlıklı dedi
ikiprensesannesiiiii bebegimveben2901 yok yok beynine birşey olmaz ama korkuyorsanız yine de doktora gösterin bence
Fatoscum bebegimveben2901 hayır beynine zarar vermez demek için doktor olmak lazım,kimse vebale girmesin siz doktorunuza muayene olun gerekirse nörolojiye yönlendirecektir