MaviGs Emziriyorum meme kızarıklık oluştu 1haftadır geçmedi lütfen rica yazın göğsüme ne iyi gelir doktora gitmekten korkuyorum kötü birşey der diye
AnnaKurt MaviGs doktora gitmekten korkuyorum kötü birşey der diye Böyle de saçma bahane olur mu ya? Ya önlem alınacak bir şeyse ne bilelim ne durumda göğsün şu an. Yara olmuşsa emzirmeden olmuştur krem kullan
Herkescokitici MaviGs ooo bana çok oldu siliyorlar. Post ve içerik uyudmaidigindan 😂😂. Bnm göğsüme balaban krem çok çok iyi gelmişti bide süte etki etmeyen bir hap iyileşmistim birde masajla
Egeanul MaviGs e kötü bişey varsa tabiki gideceksin doktora. Kötüye nasıl iyi diyelim ki biz. Bilmiyoruz da göğsünün durumunu. Yanlış emzirmeden kaynaklı olabilir krem kullanabilirsin. Yara olduysa gümüş kapak kullan
Wolverine MaviGs yara olduysa doktora gidin, lahana yaprağı sarın bir de başka da bir şey gelmiyor aklıma
MaviGs Hsyn1992 sertleşme yok kendi kendime muayane ettim ele gelen birşey yok ama bebeğim bugünlerde çok emiyor
MerveDuruAmine Canım burda biz tanı koyamayız bana iyi gelen sana iyi gelmeyebilir Allah korusun farklı reaksiyonlar oluşabilir doktora danışın bence
Herkescokitici MaviGs kızarmıştı ve çok çok ağrıyordu emzirirken canım çıkmış gibi oluyordu. Sütünü de sür cnm
Woman35 MaviGs lansinoh krem kullanin recetede silmeden emzirebilirsiniz yaziyodu ama ben siliyodum emzirmeden once silikon gogus ucu kullanmistim bide iyi gelmisti ama kizariklik falan varsa doktora gidin yine
Egeanul MaviGs temiz tut nemlendir açık kalsın bi süre cildin nemi çeksin (kremi) bebişide doğru emzirirsen geçebilir