Kızım 6 aylık üçüncü ayında agulama dediğimiz sesleri gayet güzel çıkarıyordu son iki aydır asla o kendi kendine mırıldanma yok işitme testlerini geçti etrafında çıkan seslere dönüyor ama neden kendi ses çıkarmıyor ki 🤦🏻♀️bilen varsa aydınlatsın lütfen