Ahmetarasmom Yakamı bırakmayan kaşıntı ve kabarmalar ne zaman geçecek acaba 🙄ilk doğumdan sonra yakalandım3 ay çektim 2 yıl geçti aradan tekrar hamileyim 20 haftalık bu sefer ayak tabanlarımda oluyor ne yapacağımı bilmiyorum. 🤷♀️
Zuzununkeremi8 Ahmetarasmom Allah yardımcısı olsun herkesin çok zor gerçekten benimde hamileliqimin son zamanlarında başladı yıllarca bırakmadı tam geçti derken yeniden basliyo