23 ünde 16 aylık olacak bir oğlum var. Babababa dededede mamamamam gibi şeyler söylüyor tam söylediği zamanlar çok nadir. anne diyemiyor. Al ver diyemiyor. Su vb şeyler diyemiyor. Geç konuşcak diyoruz ama altında yatan başka şeylerin olup olmadığı kafamı kurcalıyor. Bu yüzden sizlere sormak istedim durumlar nasıl ve nasıl ilerliyor bilginiz varmı diye. Bişeyi isterken eliyle işaret etmiyor. İstediği şeyleri çok güzel yapıyor. Ya da işine geldiği şeyleri diyelim. Bayadır kulak ayak bunları öğretmeye çalışırken öyle bakıyor yapmıyor. Benim yapmamı istiyor. Mesela Ege’nin kulağı nerdeymiş diyorum kulağını tutuorum hoşuna gidiyor. Devamlı böyle olcak sanıyor sanırım. Gün içinde konuşmaya çalışıyor anlamsız kelimeler söylüyor. Konuşmaya da çalışıyorum gin içinde ama yeterli olamıyorum bazrn bende yorulup biraz kendi haline bırakıyorum.