Filelibesik Bebegi reflü olan varmi arkadaşlar 3 bucuk aylik bebeğim reflü ilaç kullanıyoruz üzülüyorum
Filelibesik Saadet14 benim bebegimde tam 3 ay 20 günlük :) Gaviscon infant ve motilium surup kullanıyoruz gastrotuss baby denedik fayds etmedi
Saadet14 Filelibesik Yaaa 1 ocak dogumlu bizde kullandik gaviscon toz surup baby yok gecmio ya malesef reflusu var aslinda alistik ama kusan bebek cidden cok zor disari cikamioz kusacak diye surekli kendi kiyafetimiz dahi batiyor bir suru onluk agiz bezi aldik ve en kotusu yuz ustu egzersizi yaptiramiyorum korkuyorum ne zaman yatirsam kusuyor
Filelibesik Kuzucuklar aynı gün dogmuslar ve aybi sorunu yasiyorlar rabbim sifalar versin ismi nedir bebeginizin acaba belki oda aynidir ;) normalde uyuyamiyor surup biraz uyku yapiyor dinleniyor şükür