Zeynepee ben iki gün önce satmıştım yurtiçi mng PTT hepsini aradım dolap uygulamasında sorunlar yaşadıkları İçin şubeden vermeniz gerekiyor dediler şubeden verdim. Yinede bir arayın belki bu şehirde öyledir bilmiyorum ama lütfen çok iyi paketleyin patpat ile felan çünkü ben daha önce mağdur oldum kırık gidiyor geri iade geliyor hemen üründen oluyorsunuz hemde karşı taraf ile sıkıntı oluyor