Ayseguloz Kizlar merhaba 2aylik bir kiZ bebegim var bi kc gundur benden baska kimsenin kucaginda durmak istemiyor agliyor ben alinca susuyor. Hatta normalde pusetinde uyurdu onda bile durmak istemiyorum niye boyle oldu acaba basina gelen kimse var mi
Minikkelebek Ayseguloz 2 aylık derken😀 bu çok normallllll...... benim başıma ahh neler geldi bak 14 aylık benim oğlum bile başkasına gitmek istemiyor eeeeheeyy bu bebe daha yeni doğmuş tabi ki de annesini ister. Sakın zorla başkasının kucağında bırakmayın. Ağlar ağlar alışır diyip vermeyin sizi istiyorsa bırakın sizin kucağınızda dursun 🌸