ygd herkese merhaba aşırı ishal ve miğde bulantısı şikayetiyle hastaneye gittim bugün ve emzirdiğimi söyledim ona göre serum verdiler ama bebeğimde aşırı halsizlik ve uyku hali var normalmidir bilgisi olan daha önce serum vurulan varmı
Zhdsngz ygd haftasonu da ben gittim ayni şikayetlerle serum Takildi 6 7 saat emzirme dedi Doktor bende emzirmedim illa emzireceksen serum takamayiz sadece parol demişti
Minikprens ygd bende halsizlik baş dönmesiyle gittim serum takıldı ama emzirmene engel değil defi doktorum emzirdim ve bebeğimde herhangi bir farklılık olmadı