Adiyokkitabin Oglumun burun uzerinde yani 2 kasinin arasında mavilik var. Bazı insanlar 2. Bebekte erkek diyor. Boyle bisry var mi yani dogru mu cikiyor
Annesininprensesi55 Adiyokkitabin Kuzum benim kızımın bel kısmında kocaman o mavilik doktora sordum önemli bişey değil doğumsal dedi doğum lekesi şaşırdım böyle olur mu diye ama korkulacak bişey yok ddi
Mabelle Adiyokkitabin benimde kızımda var aynı durum . Hamileyim suan 2 ye ama öğrenmedik cinsiyeti . Bana da herkes aynı şeyi söyledi yaşlılar özellikle çok belirgin bir damarı var kızımın ama bana da hurafe geliyor ihtimal vermiyorum canım. Cinsiyeti öğrenince yazarım istersen
MerveDuruAmine Viiii damar renginden cinsiyet mi belirleniyormuş 🤣🤣🤣 ay bu eski insanlar Allah hepsinin iyiliğini sağlığını versin 🤭 inanma bacım