Seden biz yaklaşık 6 ay önce farkettik çünkü çok sık hastalanıyordu ve çok uzun sürüyordu. Devamında da, uyku da horlama, tıkanma, uyku apnesi ve sürekli burun tıkanıklığı yaşadık. Sonrasında iki kez kulak sıvısı birikti. İzmir de yaşıyoruz ve gitmediğimiz kbb, cocuk doktoru, alerji doktoru kalmadı. Hiçbir ilaca cevap vermedi kesinlikle. Zaten genizeti alındıktan sonra eti görünce bu çocuk iyi nefes alabiliyormuş dediler. Çok büyüktü. Ama şu an bir hafta bile olmadı fakat çok büyük ölçüde nefesi düzeldi.