babyandmom1 Bebeğimin bacağının arkasında küçük açık renk leke var. Ben doğum lekesidir diye doktora göstermedim önemsemedim ama geçen bir doktorun videosunda duydum tuberoskleroz diye bir hastalık olabilirmiş. Böyle bir lekesi olan var mı?
Brfn babyandmom1 benim bebegiminde göğsünün alt kısmında var ten renginden biraz koyu yani açık kahve rengi gibi bende sizin gibi doğum lekesi olduğunu düşünüyordum hep.. şuan icime bi kurt düştü siz böyle yazıp sorunca..
Mora Brfn babyandmom1 benim bebeğimde 1 ₺ den büyük kahverengi leke var bacağında doktor önemsiz doğum lekesi dedi eğer 2 adetten fazla ise ve büyüyorsa takip gerektirir gerisi önemsiz dedi
My_little_sunshine babyandmom1 Yok değildir bir doktoruna sorun siz yine de. Bizde de aynısı vardı doğum lekesi dedi doktoru. Dedim sonradan çıktı ama diye vardırda siz yeni farketmişsinizdir demişti. Tuberskleroz olabilir mi dediğimde kadın güldü hatta. Alakası yok en fazla viltigodur demişti. Takip edelim dedi. 23 aylık iz hala var ama başka bir bölgesinde yok çok şükür.
Annesininprensesi55 Mavis34 Ya bişey sorcam merak ediyorum çok kez gördüm üstte kalsın derken ne oluyo hiç anlamadım ben onu
babyandmom1 Brfn bizimkisi açık renk. Koyu renk benim bacağımda var doğum lekem bence sizinde öyledir
babyandmom1 Annesininprensesi55 forumda biri yorum yapınca öne çıkıyor o yüzden üstte kalsın yazanlar oluyor
Mavis34 Annesininprensesi55 postunuz yorum geldikçe üstlerde diğer kullanıcılara görünür yorum gelmezse başkaları da okuyamasan gider. Size destek olmaknicin bilmemekte üstte kalması için yazıyoruz
Brfn babyandmom1 nasıl desem sütlü kahve renginde rengi.. aynen sizde olandan sanırım.. umarım bebeginizdeki önemli bisey değildir..
Annesininprensesi55 babyandmom1 Heee bende paylaşım yapmıştım ama hiç üstte kalmadı demek ki ondanmışşş :)
babyandmom1 My_little_sunshine bugün çocuk doktorunun yönlendirmesiyle gittik cildiyeye Dr baktı mor ışıkla. Bir problem olmadığını yinede takip edilmesini istedi bir de çok güneşe maruz kalmasın dedi