merhaba güzel anneler bebeğim 3 aylık
2 aylıkken kalça ultrasonunda doktor kalça eklemi tam gelişmemiş 1 ay sonra tekrar bakalım demişti bugün çektirdim geçenkine göre biraz iyi dedi ve artık kendisinin bakamıcağını ortopedinin görmesi gerektiğini söyledi ortapedi doktorumu aradım söyledim sonuçları attım oda çift bez kullan 1 ay sonra getir ultrason bakalım dedi
bu sabah itibari ile çift bez takmaya başladım ama kafama takmadım da değil internetten bakıyorum ediyorum ordada ya iyi ya kötü sonuçlar çıkıyor önüme acaba benim gibi bu durumu yaşamış bilen anneler varmı süreci nedir düzelirmi nolur bişi diyin canım çok sıkıldı bi morale ihtiyacım var 🤲🏻😞