Kızlar yardım edin ben üşütmüştüm burnum akıyodu öksürüğe çevirdi sonra aynı belirtiler oğlumdada başladı ishalide vardı öncesinde acile götürdük doktora belirtileri saydım sadece ishali için ilaç yazmış bide serum taktılar rahatlaması için ama ilaçların içinde öksürük ve burun akıntısı için bişey yok. Bu konuya evde çözümü olan var mı? Hangi doktora götürsem farklı ilaç yazıyo bidaha sil baştan tedavi. Diş çıkarma dönemi bide iyiice canı yanıyo halsiz kalıyor onu öyle görünce vicdan azabından ölecek gibi oluyorum