Bizde bugün beş aylık olduk Dr umuz altıncı ayda başlıcaz ek gıdaya dedi zaten daha yeni oturmasına izin verdi şu bir ayda desteksiz oturur diye umut ediyorum beslenmesi daha kolay olacaktır.
bugün menenjit ilk doz ve rota alışının ikinci dozunu olduk gece nöbetindeyim. Ateş yok ama aşırı huysuz uyuyamıyor çocummm😔