Kızlar merhaba 4 günlük bebeğim emziriyorum sütüm var çok şükğr gündüzleri hiç bir sorun yok gece 11 de başlayıp. Sebepsizce ağlamalarımız başlıyor altı temiz karnı tok nedenini merak ediyorum çok endişeleniyorum lütfen bilgisi olan varsa yardımcı olursa çok sevinirim 🙏