MaviGs Bakın kızlar çok korkuyorum doktora gidemiyorum kötü birşey der diye emziriyorum 1 haftadır geçmedi 😢😢😢😢
Tuba11 MaviGs Kızarıklık varsa gitmelisin canım korkma kötüye yorma iyi düşün iyi olsun. Allah korusun eğer kötü bişeyse de erken teşhis önemli 🙏 Rabbim kimseyi korktuğuna uğramasın 🙏