Woman35 Internetten arastirdim kiloya gore degisiyo yaziyo ama ben klavuzu falan kaybettim kacinci aya kadar kullaniliyo ?
Serpiltoprak21 Woman35 benüm oğlum beş aylık olucak hala kullanıyorum altı aya kadar kullanılıyo ama bbeğin gelişimi önemli kilolu iri bebekse zaten sığmaz
Asyamveayazim 6 7 ayliga kadar kullaniliyor artik o aylarda cok hareketli oluyorlar araba icinde oto koltuguna 8 aydan sonra gectik biz
Woman35 Zeynepalya_ve_annesi Ekino Serpiltoprak21 nelmali Asyamveayazim cok tesekkur ederim kizlar sagolun 🙏
N-B Bebek arabanızın markasına göre değişir bizimki 13 kiloya kadar taşıyor 5 ay 20 günlüğüz 2 3 ay daha kullanırız sanırım duruma göre
sarmaliklahana Woman35 bneım kıızm iriydi 5.ayda kullnamadık ayakları falan tastı kendi de 2 büklüm gibi oldu rahat edemedi bıraktık kullanmayı 7 aylık suan 🥴
Woman35 sarmaliklahana bizimki de oyle bide kemeri baglamayinca asagi kayiyo sirti falan boslukta kaliyo
sarmaliklahana Woman35 evet aynen kemer de sıkıyor rahat edemiyor. Hatta dedim millet 6-7 ay kullanıyormuş anaaaaa biz gene erken tükettik kullanım süresini 🤭😄 Bebek arabımız travel sistem babyport’a gectik sonra onda rahat gemi gibii tabiii ii 😄
Asyaa34 Woman35 ben 6. Ayda düşünce bıraktım çocuk hareketlenmeye başlıyor artık ister istemez düşme tehlikesi oluyor benimki kafasını geriye doğru bastırıp düştü o yüzden hareketlenmeye başladı an bırakın 5 6 ay arası
Woman35 Asyaa34 bizimki de asagi dogru itiyo kendini kayiyo syrekli bi ara baya baya asagi inmisti kemer baglamazsam oluyo evin icinde
Busraaa333 Woman35 suan 8.100 kg idi en son kzım hala kullanıyoruz joi marka gayrette sogıyor en az 2 -3 ay daha gider bence üzerinde kaç kg yazıyor hatırlamıyorm ama 12 kg falann vardır tahminimce
Taze1mom Woman35 muhtemelen en çok biz kullandık, 10-11 ay kadar 🤣🤣 Oğlum küçük doğdu minyon bir tipi vardı baya bir kullandık o yüzden puset kullanımı çocuğa göre fazlasıyla değişkenlik gösterir, sığmadığını siz de anlarsınız zaten