ilkgoz_agrim Kizlar bebegim nerdeyse 5aya 10 gün var bebeğinize gece yatarken çorap giydiriyomusunuz gece üstünü nasıl örtüyorsunuz bnm bebeğim ilk bilgim yok
Babe ilkgoz_agrim kizim 4 bucuk aylik oldugundan beri asla corap giydirmiyorum Zaten havalar cok sicak bide yatarken corap giydirmeyin.ben gece uzerini de ortmuyorum ortsem de aciyor zaten.evimiz sicak o yuzden dert etmiyorum.suan 6 aylik
serinserin ilkgoz_agrim ben de gecelik bir tulumu var onu giydiriyorum üstünü de ortmuyorum çünkü tulumu uzun kollu uzun bacaklı muslin gibi
meltemineLduru ilkgoz_agrim ben corabi hic çıkartmıyorum. Gece ince battaniye örtüyorum koltuk altina kadar kollarini kapatmyorum cunku yüzünü kapatyo bebeklikten beri . Tek zibinla yatramyorum ayaklaryla örtüyü açıyor . tayt kisa kol zibin çorap mutlaka gydryorum gece yani bizim burda en fazla 30 derece oluyor gündüz gecede 24 evim serin o yüzden . Sıcak yerleri blemem
MayneymisAltintop Benm kızımda altı aylık bahar geldiğinden beri çorap giydirmiyorum gece patikli tulum giydiriyorum. Şimdi zaten İzmir 50 derece tek tulumla yatıyor üstüne müslin bile örtsem anında kalkıyor bende örtmüyorum 🤷🏻♀️
ilkgoz_agrim meltemineLduru bizim burada bi serin bi sıcak bende naoacagimi bilemedim ki çıkarsam usurmu acaba
MayneymisAltintop ilkgoz_agrim kesinlikle benimkisi hemen uyanıyor. Birde kış bebekleri sıcağı sevmiyor sanırım
meltemineLduru ilkgoz_agrim 7 mart bizde. Ora nere ki . Yani anlarsin sen sıcaklığa sogukluga göre giydir🤷♀️
smsmzyc ilkgoz_agrim Samsun’dayız gece çorap giydirmiyorum gündüz de soğuk olmadığı zaman çıkarıyorum hava alsın die üstünede ince bir müslin örtü sadce🌿
smsmzyc ilkgoz_agrim Samsun’dayız gece çorap giydirmiyorum gündüz de soğuk olmadığı zaman çıkarıyorum hava alsın die üstünede ince bir müslin örtü sadce🌿
hellomom ilkgoz_agrim benim kızım da 5 ay 19 günlük. Bnde hep çorapla yatırdım ama kan dolaşımı için çorapsız yatırın diyorlar. Uyku torbası aldım onu giydirince çoraplarını çıkarıyorum ama sanki gazı artıyor gibi geliyor😔bilemedim bnde ne yapayım.
smsmzyc ilkgoz_agrim Samsun’dayız gece çorap giydirmiyorum gündüz de soğuk olmadığı zaman çıkarıyorum hava alsın die üstünede ince bir müslin örtü sadce🌿