Merhaba eşim Covid pozitif ben ve 7 buçuk aylık oğlumda çok hastayız benim hiç ateşim yok ama sağ göğsümün sağ tarafı komple elim kadar şişlik var içinde sanki top var sıcak duş sağma emzirme ters emzirme hepsini yaptım o yumru gram oynamıyor ağrı ateş vs yok sadece çok bastirmaktan masajdan acımaya başladı nedir bu Mastit mi napmam lazım çok korkuyorum korona kaynaklı bişey olabilir mi