Nerdeyse 16 aylık yrmek dışında bişey yemiyor. Meyveyi ezersem tadını begenirse yer. Köfte veriym börek veriym yemez. Isırmalı meyve yemez. Balık kraker tarzı çikolatayı bile deniyorm yemiyor. Napıcam bilmiyorm of sulandırmadan yemek yemiyo. Bizim gibi olan varmı napıcam ben