Selam hanımlar. Benim bebe 10 ay 16 günlük akşam öğünü için kendi yaptığım ekmekten azda olsa yedirmek istiyorum. Bugün bir ekmek tarifi denedim ama ne yazık ki içi hamur kalmış. Size tarifi yazayım belki siz farklı yapıyorsunuzdur. Sizin tariflerinizi de denerim.
Yarım paket instand maya
1 çay bardağı ılık su
yarım çay bardağı zeytin yağı
2 su bardağı tam buğday unu
bu tarifi denedim ama olmadı. Sizin tariflerinize talibim 🙄🙄🤷🏻♀️💃🏻💃🏻