Feriha_Atlas Iyi geceler anneler 9 aylık oğlum var ne kullandıysam hepsi taşıyor bana bez önerirmisiniZ
Mihriballimm ayseeeasln21 bende Jenny wily kullanıyorum stok yaptım hatta doğumdan önce 2000 bin tane bez kullanıyorum çokta memnunum
GizemKivancK Sleepy ile sabahları oğlum hep çişli uyanıyordu şimdi gündüzleri sleepy sık sık değiştiriyorum gece uykusundan önce de prima takıyorum tüm gece kuru kalıyor ya prima pure collection ya da aktif bebek alıyorum hangisi indirimdeyse😄
Kuzeymiram Feriha_Atlas bezi arkada kalan o fazlaligi içeri doggru katlayıp , bacaklarimin ordaki fırfırları dısarı cıkartiyormusunuz ona ragmenmi taşiyor cnm
Zehra1234 Feriha_Atlas kesinlikle molfix tam süper sabahtan akşama kadar değiştirmesem ancak o şekil taşıyor
AyazisMom Molfix kullanıyorum tasma yasadim ama gece 9 da uyuyup ertesi sabah 11 de falan kalkınca oda cok normal onun disinda hic tasmaz bir beden buyuk kullanirim hep hem sıkmaması hem tasmaması icin