Merhabalar bir kaç sorum olacaktı 6 aylık bebeğim var bugün ek gıdaya geçtik patatesle havucu tel suzgecte geçirip verdim çok şükür sıkıntı olmadı yedi öncesinde de denemelerim olmuştu ufaktan neyse yaptığım mamalar artiyo her gıdayı üç gün vereceğimiz den 3 gün yedirebilir miyim yoksa taze mi yapmalıyım artani atmak istemiyorum nasıl değerlendirebilirim