zlmakkaya41 ben 2 öğün veriyorum genelde sabah kahvaltı ve öğleden sonra 2 gibi çorba muhallebi vs gibi şeyler kilo alımı az olduğu için gece yatmadan önce saat 8-8.30 gibi devam sütüyle muhallebi yapıp yediriyorum eğer çok huysuzsa huysuz değilse emzirip yatırıyorum