Asilmomm Oykunil yok☺️☺️zeytinyağ’ı yapmış oldugunuz pürelerin içerisine kabız olmaması için atıyorsunuz🌸
oglumubeklerken Minikbirbaby benim oğlum bugün tam 4 aylık ve yaklaşık 1 aydır 5 dakika emiyor ancak gece uykuda emzirirken 10 dakika sürüyor emmesi. Ve ben 2 saatte 1 emzirmeye çalışıyorum belki ben 2 saatte veriyorum diye tam acıkmadığı için 5 dakika emiyordur diye düşünüyorum. Ama gayet doyuyor çişi kakasi gayet iyi ve kilo alımı da gayet iyi çok şükür. Hal böyle olunca ben 5 dakika emmesini sorun etmiyorum bir de artık emis güçleri de yüksek yani.
Minikbirbaby oglumubeklerken doğru söylüyorsun bende sadece benimki mi böyle diye sormak istedim içim rahat evet bu ay kilosunu ölçtümedim gerileme olmazsa bende dert etmeyeceğim
Koksalms Bilgeliya biz de 6 ay 2 günlüğüz tadımlara başladım ama hiç zorlamıyorum yemeğe ellemesine kaşığı ağzına gmtürmesine izin veriyorum. Normal kaşıktan dökülüyor ama püre kaşığı kullanmanızı tavsiye ederim
Koksalms Ne kadar su verilmesi gerekiyor bu konuda fikirleriniz var mı? 6 aylık oğlum su içmiyor pek. +6 ay alıştırma bardaklarından aldım ama pek dışarı çıkıyor ağzından sular
yusufmertmom Koksalms istediği kadar içsin suyun zararı yok dedi herkes canım post da açmıştım bu konu ile ilgili zaten. Bende hem avent alıştırma bardağı hemde baby hem biberon gibi bişey aldım . Biraz içiyor biraz oynuyor falan 😂 normalde kaşıkla su içmeyi çok seviyor
Koksalms Minikbirbaby bence yavaş yavaş büyüyorlar emme güçleri artıyor. Benim oğlum da 6 aylık o da çok kısa süre emiyor ama ona rağmen kilolu bir bebek. Ek gıda tadımına yeni başladık. Emmeleri hiç azaltmadım. Uyanınca önce emziriyorum yarım saat sonra tadım yaptırıyorum. Zaten çok yemesini de beklemediğim için henüz ne kadar yerse
Balyanakannesi04 5 ay 7 günlüğüz 3 gün yoğurt tadımı 3 gün havuç bügünde kabak tadacak inşallah sever pütürlü vermeye Çalıştım ama yemedi her haline getirince yiyor sadece
yusufmertmom Minikbirbaby ilk başlarda öğün değil ki canım tadımlık. Ogube geçmek 1 ayı buluyor deniliyor. Artık 4-5 saat aç kalabilirlermis öyle dedi doktor bize ve eskisi kadar uzun kalmaz memede çabuk çeker sütü çabuk doyarmis
yusufmertmom Haticee98 ben 5.ay kontörlünde sordum erken daha bekle 6 aylık olsun dedi. Bana kalsa daha bekleyecektin ama çok isterli olunca azıcık havuçla başlamalıyım dedim
Mavisali yusufmertmom benim oğlum 5 ay 23 günlük bende balkabağı havuç ile başladım şimdi elma muz geçtim. 3 er gün veriyorum.
Mavisali yusufmertmom inşallah birde ben sütümü sagip 1 adet cicibe yapıp verdim çok sevdi anne sütüyle 😂
Nazoo_00 Blw yapan anneler, nasil başladınız yazar msiniz. Yine 3 kuraliyla, ilk önce bir çay kaşığı mi, ve yoğurdu nasil verdiniz, bazen kendiniz yedirdiniz mi, yoksa tamamen bebege mi birakmaliyiz
Lilyaaa tugceezgi bende uykudan uyaninca önce emziriyorum emzikle kandırıp yada göğsüme pekmez sürüp 2 3 dakka emiyor sonra aradan 20 dakka geçiyor haşlanmış yumurta peynir veriyorum yada peynirli omlet yapıyorum uyuyor uyaninca ya emzirmeye çalışıyorum ki emmiyor mama veriyorum yedigi kadar az yese yogurt yada çorbasıni veriyoeum aksamda uyumadan önce ya emziriyorum ki yine yemiyor 1 dakka emiyor sonra mama veriyorum sonrasindada yogurt cicibebe veriyorum yada muz koyuyorum ikindi vakti meyve vwrsem geceyi yemekle kapatıyorum sonrada uyugor uykuda emziriyorum ki onu bike farkedio itiyor yine ama bi ara baya zayifladi eridi bu tempoyla 15 gündür yüzünden de belli toparladı yani çok şükür ama zor bi süreç aşırı yıpranıyor umarim sagliklaa büyür bebeklerimiz 😊
Birmartannesi Bilgeliya 9 aya kadar tadım şeklinde gidiliyor yani çocuktan büyük performans beklemeyin onların 1 öğünü 1 yemek kaşığı kadar olacak şekilde ayarlayın ısrar etmeyin daha sonra tekrar verin o gıdayı