Badem şeytan diyor ki bana robotu ve büyük süpürgeyi sat ve bi dyson al 😬 robotum var ama harita özelliği olmadığı için çok memnun değilim açıkçası kullanıyorum çok mecbur kaldıkça ama bazen istediğim gibi olmuyor. Büyük süpürge de artık dyson ları göre göre gözüme çok büyük gelmeye başladı keşke bir dysonum olsa. Bence kesinlikle dyson tercih edin 🌸