Busraata Badem koltuk altına giriyorsa ve alanın müsaitse bana göre evet çocuklu evde gerekiyor.Ben gayet memnunum 2yıldır kullanıyorum.Ama dyson da çook gzel😁
Metehanbeysmom Badem Bence robot alın bide fantomun kırmızı 380-400 lira olan dik süpürgesinden alın. Robot her yere girmiyor koltuklara vs. İşinizi görür. Bende ihlas cleanmax aura var birde xiomi robot. Ben ihlasla detay yapıyorum ama robot aldığımdan beri evi temizleme derdim olmuyor dışarıdayken vs hemen çalıştırıyorum ben gelene kadar miss yapıyor. Çalışan biriside değilim. Robot kendime yaptığım en güzel iyilik
rosesbabys Badem yok yok duson alın hiç pişman olmazsınız pratik oldugu için robottan daha kullanışlı olur sizin içinde
Cnm12 Ben dyson alacaktım ama sağlam bir araştırma sonucu philips xc8049 aldım dyson v11 olması lazım özellikleri hemen hemen ayni efsane bir çekiş gücü var bazı özellikleri dysondan daha iyi mesela onda tuşa basılı tutmak zorundasın Aparatı çok yok mesela evi haftada 2 kez günlük 1 kez derin temizliyorum ve şarjı yetiyor. Bebekli artı kedili bir ev ışıklı başlığı her yerdeki tozu gösteriyor gerçekten emiş gücü efsane dyson v11 10bintl den fazla benim philipsi 4500tl ye almıştım o zaman 500tlde market çeki vermişlerdi 4000tl ye aldım ve kablolu supurgemi aldığımdan beri kullanmıyorum. Bahçeli bir evde yaşıyorum kesinlikle dyson alma philips al. Ama robot şarjlı diye sorarsan şarjlı robot genel temizlik yapamıyor yine büyük makineni açıcaksın ama bunda bütün evi hızlıca süpürmek 10dk
Deletedmom5284 Badem ikisi çok farklı şeyler ne istediğinize bağlı ben hem dik süpürge hem robot kullanıyorum ama nolursa olsun robotum olmadan olmaz 😁
drnerkn Badem hayır cekimi dysonla yarısır ama koltukları süpüremezsiniz yada yatak odanızda süpürgelikleri atıyırum yatak basını robotun yapamayacwgı bir sürü aey var 1 tane alacaksanız dyson qlın ikisine de bütceniz varsa robot hatta hi tane dysonın uygun 8-10 vs serisinden alıp bitane robot alabilirsibiz :)
halamidagakaldirmislar GiybetReis mop kullandığınızda halılarda nasıl oluyor kaldırmak mı gerekli, hiç mop özelliğini kullanmadım robotumun o yüzden soruyorum 🙂
GiybetReis halamidagakaldirmislar öyle dıyordu videolarda halıları kaldırmak gerekiyormuş baktım ama ben bi mutfaga ve hole kullanıyorum mopu çünkü deterjan kullanılmadığı için . Mutfak ve holde de halı kullanmıyorum. Sadece fayansta su lekesi kaldığı zamanlar kullanıyorum mopu açıkçası.
Yclcnbz Robot aldığıma pişmanım hiç işimi görmüyor. Hele evinizde hayvan varsa. Keşke dyson alsaydım en başta. Koltukları yatağı süpürmek gerekiyor robotla olmayacağına göre boşuna aldım satıp dyson alacağım 😔
Mucizem_06 GiybetReis ya ben şeyi marek ediyorum dizinde bazı halilarnza çıkarken zorlanıyorum benim iki halim kalin geliyo mutfak halim ise kilim gibi onu topluyo
LadyGugu Badem Kesinlikle Dyson! Bende ikisi de var ama robotu anca koltuk, dolap altlarını süpürmeye üşenirsem açıyorum. Dysonla her yer 15-20 dakikada fıstık gibi oluyor.
Kayraaamomm Yaklaşık 1 ay önce dyson aldım ben de robotla aralarında kalmıştım sizin gibi, hiç pişman değilim iyi ki dyson o kadar iyi temizliyor ki çıkan pisliği gördükçe bugüne kadar boşuna evi süpürmüşüm diyorum ben robot bunu asla yapamaz 🌸
Muhasebeciana Kayraaamomm valla robot kullaniyorum asiri memnunum 6 ay oldu alali hala daha icinden hergun cikan tozu gorseniz oha dersiniz 😃 gunluk icin robot ideal , koltuklar alçaksa da evet dyson ideal. Ama robot asla oyle yapamaz demeyin 😃 hergun calisiyor robot hergun tonla toz cikariyorum icinden robotun
Muhasebeciana Badem ikisinin yeride ayri. Robot gunluk supurge icin ideal. Dyson da normal supurge icin ideal. Robot balkonlara koltuk altlarina girmiyor eger koltuklariniz yataginiz alçaksa girmiyor. Ben haftada 1 yada 2 haftada 1 normal supurgeyle yatak alti ve koltuk altlarina koltuk aralarini temizliyorum calisan biri oldugum icin gunluk olarakta robotu kullaniyorum hergun hatta suan isyerindeyken robotcum evi supuruyor 😃
Kayraaamomm Muhasebeciana robotta iyidir tabii ben sadece dyson kadar verim alınabileceğini düşünmüyorum 🌸
Nik_mik_yok Badem bikac ay önce robot süpürge derdim ama artık Dyson. O nasıl güzel bişey yaa , bide ucuz olsa keşke lanet şey 🤣
Muhasebeciana Kayraaamomm valla bacim gel benim robotu gor ozaman anlarsin bence 6 aydir hala ilk gun ku gibi canavarca hisle temizliyor tefal farki ile 😃 ve halilaarimda iz bile birakiyor supurdugunu kanitliyor katyacim 😃