Elanin_annesi1 7 günlük bebeğimin göbek bağı simdi böyle kızarmış. Böyle bişey başına gelen var mı? Napmalıyım
Esak Elanin_annesi1 enfeksiyon gibi duruyor ama mutlaka doktora göster canım bunu benimkide böyle olmuştu doktor pansuman vermişti rifamisin diye bi ilaç var kırmızı renkte onu sürmüştüm sabah akşam geçmişti
Ilayda123 Elanin_annesi1 K vitamini yapıyorlar bence kesinlikle doktora göstermelisin kafana göre bir şey yapma sakın hemen doktoruna resmini at
Serpiltoprak21 Elanin_annesi1 enfeksiyona dönebilir göbek bağı takıldığı için açılmışenfeksiyona sebep olmuş olabilir sanış hemen doktorw
FatmaEla Elanin_annesi1 gazlı bez yada temiz bir ağız bezini göbeğin üstüne koyun kıyafetine sürtmesin
FatmaEla Enfeksiyon olsa mutlaka fark edilirdi sürtmeden dolayı da kızarmış olabilir yine bir doktora göstermekte fayda var tabi
Deletedmom_54 Elanin_annesi1 canım akıntı yoksa korkma benim bebeğimin 16. Gün göbek bağı düştü. Göbek deliğinin üstüne gazlı bezi rulo yapıp çember şekline getirip koy o zaman yapışma yapmaz kıyafetine
Elfvli Elanin_annesi1 göbek bağı düştükten sonra kanama oldu bizde. Doktora fotoğraf çekip attım. Batikon ile bir iki defa pansuman yap eğer devam ederse getir k vitamini vurmamiz gerekiyor demişti. İsterseniz sizde bir doktorunuza gösterin.
Esra_t Benim kızımın da öyleydi enfeksiyon kapmış ihmal etme doktora götür biz antibiyotik krem kullandık geçti
Esak Bizim böyleyken göbek bağı düştü kanama oldu bir kaç gün sonra kapanmamış orası doktor yaktı kapattı orayı. Sıkıntı olmasın kesinlikle göster canım doktora
Onurbunur Elanin_annesi1 sağlık ocağına gösterin antibiyotikli krem yazar da sanki fıtık var gibi ama emin olamam şimdi düştükten sonra bi bakın yine siz belkide enfeksiyondan şiş duruyordur bizim böyleydi kızarmadı ama fıtık çıktı