Merhaba 34 günlük kızım var gaz olacak diye hicbirsey yemedim sütümden ona vitamin geçmediği için kilo az almış mamaya başladık ekstra ama bu akşam emdiği halde hep ağladı yine istedi gündüz emip uyumustu neden böyle yaptı anlamadım süt geliyor aslında ama sebebini çözemedim üzüldüm hatta