Busra1735 Merhabalar, bebeğim doğduğundan itibaren mama takviyesi veriyordum hipp marka. Aptamile geçtik fakat her mamadan sonra sıvı kaka yapıyor neden olabilir acaba kilo alımı da yavaşladı. 4,5 aylığız bu arada var mı aynı durumu yaşayan