Aselminaa Kizlar 4bucuk aylik olduk sutum yetmiyor az kilo almis mamaya basladik bebelac ama oguruyor ilk defa icdigi icin agzindan cikariyor 10cc anca icirdm sizinkiler ne kadar iciyor nasil alisicak bebegim
Aysktr Aselminaa bende burda duruyum belki bende faydalanırm aynıyız bebelac gold içirmeye calısıyorum öğürme yok ama biberonu ısırıyo
Aselminaa Ugggg ya birde ben mama verdiginde yuzunde boynunda kabarciklar cikiyor kirmizi kirmizi mamaya alerjside olabilirmi
Huma_Baydaroglu1 Biz daha 24 günlüğü evolvia kullaniyorum anne sütüne en yakını bu dedi çevrem. Cok memnunuz birde bunu dene istersen. Belki tadını begenmemistir.