Liyaninannesiiii Kızlar ben mi kullanamıyorum acaba ya aynisi kullanıp memnun olan var mı? Her türlü deterjan kullandım ama sanki beyazlari temiz yıkanmıyor yunluler tuyleniyor
ayazasaf Liyaninannesiiii bende 3,5 senedir bosch kullanıyorum annemde kullanıyordu ona binaen aldık zaten sıvı deterjan kullanırım beyazlara ariel tertemiz yıkar bebekten sonra hassas durulama yapıyorum bol suyla duruluyor çok memnunum.
Liyaninannesiiii Ladybugs yaa ben neden memnun değilim. Beyazlsri yunluleri siyahları hangi programda yıkıyorsunz
Ladybugs Liyaninannesiiii beyazları 60 derecede en az 2-5 -3,5 saatlik programda yıkıyorum ama me yaparsanız yapın beyazlar sararıyor makineyle alakası yok yani ben o sebeple 1 gece makinede çamaşır suyuyla ıslatıyorum ertesi gün de yıkıyorum birde özel bi beyazlatıcı kullanıyorum
Liyaninannesiiii ayazasaf mesela herseyi ben 800 devirde yıkıyorum ondan mı acaba beyazlqri sentetik yada pamuklu 60 derece. siyahları kot ve koyu renkliler 40 derece. günlük tişört filan süper kısa 40 derece genelde bu programları kullaniyorum
Liyaninannesiiii ayazasaf bence benim program bilgim eksik yani hangi camasir hangi programda kaç devirde
ayazasaf Liyaninannesiiii ben beyazları pamukluda 60 ta yıkıyorum hani 3. Bi yer varya deterjan çekmecesinde oraya çok az kosla beyaz koyuyorum ön yıkamayı aktif hale getiriyorum. 1000 devirde kullanıyorum perde hariç. Kot koyuları senin gibi koyu renkli programda 40 ta günlüklerde mix programda 40 derecede yıkıyorum yine. Renklilerde de kosla renkliyi 3. Bölmeye koyup ön yıkama yaptırıyorum.
birkedibirbebek Beyazları pamuklu 60 derecede çalıştırıyorum oğlumunkileri bebek modu hassas durulama renklileri eğer çoksa çamaşur pamuklu 40 derece azsa koyu renklerde yıkıyorum sıkma devri 1000 olarak kullanıyorum
ayazasaf Liyaninannesiiii yok aslında hiç fark görmedim makinede çok bırakmam biter bitmez hemen alır çırparım.