RuzgarMommys hiç anne değilmiş gibi nasıl gaddarsın.insan psikolojisinden zerre haberin yok.ben buraya yazdım ama dünden beri nasıl vicdan yapıyorum nasıl üzülüyorum.senin yazdıklarından hangisi bana yardımcı? Hangisi bilgilendirici? Sadece öz eleştiri.ne hakla!! Diğer arkadaşlar sağolsun işimi bi nebze rahatlattı.onlarda böyle kötü tecrübeler yaşamış ne yazık ki.ben gidip ağzına vermedim ya.Allahından bul buluncada beni hatırla.