Kızlaar gebeliğe kadar adet dönemimde karnım ağrıyordu. Doğumdan sonra başım ağrımaya başladı ne ilaç içersem içeyim geçmiyor acilde bi iğne yapıyorlar öyle düzeliyorum 3-4 gün sürüyor. Adet migreni oluyormuş. Böyle olup tedavisini gören var mı acaba? Nöroloğa gideceğim ama henüz randevu bulamadım.
Diğer sorum da diş çıkarırken diş etinde kararma ya da morarma gibi renk değişikliği olabilir mi? Kızımın azı dişi geliyor galiba alt 2 dişi çıktı üstten 1dişi patladı diğeri çıkmadan azı dişi şişti ve diş eti renk değiştirdi. Normal midir?